.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدفمندی یارانه ها مانع از اتلاف منابع کشور می شود
هدفمندی یارانه ها مانع از اتلاف منابع کشور می شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با اجرای صحیح طرح تحول اقتصادی و قانون هدفمندی یارانه ها، از اتلاف منابع ملی جلوگیری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، حجت الاسلام میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به ضرورت اجرای این قانون مهم در کشور، گفت: قانون هدفمندی یارانه ها کاری بزرگ است که می بایست سالها قبل به مرحله اجرا در می آمد.

وی افزود: دولت دهم با جدیت وارد این عرصه شده و جلسات متعددی با حضور دکتر احمدی نژاد برای بررسی جوانب مختلف اجرای این طرح ملی برگزار شده است.

میرتاج الدینی با اشاره به مصرف بالای حامل های انرژی در کشور ، بر اجرای هر چه زودتر قانون هدفمندی یارانه ها به منظور جلوگیری از اصراف تاکید کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: قبل از آغاز اجرای این طرح، جوانب مختلف آن باید در نظر گرفته شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری گردد.

وی با بیان اینکه بنا بر موازین دینی موظف به توزیع عادلانه منابع و امکانات در جامعه هستیم، ادامه داد: یکی دیگر از کارهایی که در راستای اجرای مطلوب این طرح باید انجام شود فرهنگ سازی برای مصرف صحیح و بهینه از امکانات است.

میرتاج الدینی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۷۰ درصد بنزین کشور توسط سه دهک بالای جامعه مصرف می شود، یادآور شد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها این منابع به صورت عادلانه توزیع خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.